שאלות נפוצות

תנו לנו לחסוך לכם כמה שאלות...

אין משמעות לתכנים ללא פרסום ממומן! מודעות שאין עבורן פרסום ממומן תגענה לכמות מזערית של קהל – מה שאומר שהאפקט השיווקי הרצוי לא יתממש. כדי לנהל נכון את הדף העסקי שלך, חשוב לקדם את המודעות שאתה מפרסם.

גולשי גוגל מחפשים את המוצר באופן יזום, כך שעל המפרסמים להציג מודעות רלוונטיות לחיפוש המבוקש. כשזה מגיע לפייסבוק, בית העסק מעודד את הלקוח לפנות אליו ומעורר ביקוש ומודעות, בהתבסס על קהל היעד ומאפיינים נוספים. חשוב לציין כי מפרסמים חזקים משתמשים גם בפייסבוק וגם בגוגל על מנת להגיע לכל קהלי היעד הפוטנציאליים.

 

ישנם 3 כללי זהב:

  1. תמונה או סרטון מושכים ורלוונטים
  2. הסבר על בית העסק ומי אתם
  3. טקסט קצר ומניע עם הצעה אטרקטיבית שמעודדת השארת פרטים

תקציב הפרסום שלך תלוי ביעדים שלך, בסוג המוצר ובקהל היעד שלך. אם אתה מוכר או משווק מוצר בעל קהל יעד גדול, מומלץ לנצל תקציב גבוה יחסית. מוצרי נישה או שירותים ספציפיים דורשים תקציב נמוך יותר. אם יש לך עסק קטן או בינוני, תקציב של כ-1500 ₪ לחודש יוכל לאפשר לך להגיע לקהלי יעד רלוונטיים בהצלחה רבה.